W odróżnieniu od polityków, Maspex spełnia swoje obietnice.


W odróżnieniu od polityków, Maspex spełnia swoje obietnice.

 

Maspex spełnia obietnice i wesprze pamięć o powstaniu warszawskim.

 

mapex

 

Maspex wraz z Muzeum Powstania Warszawskiego zorganizuje wspólną akcję edukacyjną „Parasol Historii. Wspomnienie ’44” – informuje „Rzeczpospolita”. Zaangażowanie firmy w działalność historyczną to spełnianie obietnic złożonych po kontrowersjach wokół reklamy napoju energetycznego Tiger z sierpnia ub.r, która wulgarnie odnosiła się do pamięci o powstaniu warszawskim.

Maspex i Muzeum podpisały stosowną umowę w lutym, nie ujawniając jej wartości. „Rzeczpospolita” dodaje, że to tylko jedna z inicjatyw podjętych przez koncerndofinansuje też film o powstaniu, ufunduje kilkadziesiąt Tablic Pamięci, a w sierpniu w najważniejszych mediach opublikuje cykl reportaży nt. powstania. Maspex wesprze również zbiórkę organizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej, a już teraz finansuje żyjącym powstańcom wizyty domowe z przychodni dla weteranów.

Eksperci od marketingu, cytowani przez „Rzeczpospolitą”, pochwalają dotrzymywanie przez Maspex danego słowa, podkreślając, że firmie nie zależy przy tym na rozgłosie, gdyż przypomni on o niefortunnej reklamie. „Marki muszą wywiązywać się z obietnic, ponieważ bardziej niż kiedykolwiek są kontrolowane przez społeczeństwo.

Dziś obietnice składane przez polityków mają już mniejszą wartość” – komentuje Adam Miecznikowski, szef strategii w agencji Publicis.

1 sierpnia ub. r. na profilu napoju Tiger na Instagramie pojawiło się zdjęcie pięści z wyciągniętym środkowym palcem obwiązanego kokardą. Nad nią znalazł się napis „1 sierpnia. Dzień Pamięci”, a poniżej „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Przekaz spotkał się z ostrą krytyką i szybko zniknął z profilu Maspexu. W konsekwencji odpowiedzialna za wpis agencja J.Walter Thompson Group Poland straciła obsługę marek Tiger i Kubuś, a Maspex podjął szereg działań wizerunkowych obejmujących m.in. publikację w prasie ogłoszeń z przeprosinami.

Źródło: Rzeczpospolita

za: https://www.forbes.pl/biznes/maspex-po-aferze-z-tigerem-wesprze-pamiec-o-powstaniu-warszawskim/wsnlsn0

 

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: